Tuesday 27 November 2012

sudah satu abad lamanya~

Bismillah dan assalamualaikum...

Kepada saudara-saudari sekalian .... kuwang kuwang kuwang... dah berabad wehh aku tak update blog ni... fuhh! fuhh! tiup habuk sikit :D 

Aku ada cerita yang macam hangat hangat taik ayam sikit (kehangatan dia) ... nak tau tak apa...
before aku tunjukkan gambar... meh, aku cerita sikit situasi dia... tadi time aku singgah sekejap dekat surau hospital.. untuk menunaikan solat asar (amanah ni) haha! lepas tu...aku pon pergi la tempat ambil wuduk.. dengan muka tawadha' nya aku lepas ambil wudhuk... aku terpandang muka si bella... tetiba bella mejuihkan mulut dia bak Anjelina Jolie tuh kedepan...

Then, aku still tak dapat tangkap lagi.. apa yang di maksudkan oleh member aku si hitam manis ni...next! aku  pon pandang ke arah pantulan mulut dia....



TIBA - TIBA !!!! nak tau tak. aku jumpa sapa ???!!!




jeng ! jeng ! jeng!!!













Puan Wardina :)
aku si *segan* nak mintak ambil gambar.. tapi malu.. so.. aku suruh bella cakapkan :) 
so.. ni la hasilnya... kehekehekeh! di sebabkan ni blog aku ... diharuskan perbesarkan gambar ini :DDD
mehrong :p


wah... cik bella kita... disebabkan dia tolong mintak permission.. so.. aku belanja die satu gambar dengan Puan wardina kita ni tadi... :)

so.. ini adalah kisah hari ni :) 

haaa.. guyssss.. uollsss uolsss... sekarang I tengah belajar bahasa luar... nak tau bahasa apa ??

tapi korang kena tepuk tangan 3 kali ! 
cepat! bermula sekarang !!!!


plaaap! *pelik giler bunyi tepuk tangan :p*







plap!











plap!!!!!











tada!!!!!!!
















Bahasa itu indah... disebabkan hospital aku tu kengkadang.. datang angin gila.. ramai pulak orang korea...walaupun, memang ada khas 'korean section' tapi as a nurse.. kan best kalau kita sendiri pandai cakap ngan patient tuh.. tayah nak ternganga - nganga nanti :D

sekiannn :) perlu tido..sebab esok kerja :D


byeee

annneeeyyyoooonnnggg :D


No comments: