Monday 17 December 2012

My journey just started~

Bismillah and assalamualaikum ~

Aku tak tahu kenapa aku rasa macam exhausted sangat~! huwaa !!! :( and badan terasa letih ya amat... may be sebab aku tido lambat and then terpaksa bangun terlalu cepat......

As uolls know, hari ni adalah hari konvokesionnnn aku... so.. entry  kali aku akan ratapkan korang dengan bebelan pasal convo yang baru je habis petang tadi~ wa sedih bebb.. nanti susah nak jumpa member-member gaduh aku time aku belajar dulu... *aku sumpah si samseng yang annoying gylerr dulu*

so tayah nak bebel banyak... entry kali ni aku letak banyak gambar.. sebab aku malas tahap najis nak taip... picture is better than words...

semalam adalah hari untuk latihan je dan hari tangkap gambar... memang busy dan penat macam ape jew... 
lepas dah beratur bukan main panjang...dan selesai membayar duit untuk sewa jubahhh barulah aku akan dilayan bagai puteri :p


ku sangkakan kelambu nyamuk, tapi rupa rupanya jubah...


dah dapat jubah.. aku tenguk sumpah besar gyller and berat.. tak sesuai dengan ketinggian and badan aku :( last sekali adik ni tolong pakai kan :)  thans adik ! :D



ext! setiap orang perlu tangkap gambar macam ni... mungkin sebagai bukti yang kita dah bayar.. atau nak mencacatkan lagi gambar ?


tara!! da kemass... aku beratur untuk tunggu barisan :D


sumpah sedih ! kalau aku tau semalam tangkap gambar sekali.. aku takkan pakai tudung ni ! :(

the next day !

aku terlambat sampai...sebab malas nak bangun! huhu!sangat kelam kabut.. tapi alhamdulillah... semua berjalan dengan lancar :)


kami kena beratur mengikut barisan... so..die ni partner den... sebab name kami siti :D


ni number queue card aku... kira number tempat duduk la :)


wuhooo... itu saye :D


lepas selesai semua.. masa untuk jumpa semua madam yang rapat dengan aku :D



ni madam aku time aku sem 2... dia banyak ajar aku.. and aku suka main dalam kelas die :)


\
ni pulak warden kat hostel dulu.. memang kamcing habis la... balik lambat pon leh kautim kautim :D
kecik je kan die :D


ni kawan baik aku nabila.. sebelah tu bukan kembar dia.. tu kakak dia .. tapi muka diorang photostat :D


ni semua pembuli.. tapi yang botak tuh.. selalu aku yang buli dia ... ni rapat pon yew.. kaki gaduh pon yew :D


ni kawan yang selalu tolong aku time aku tengah tade kenderaan nak keluar. time aku touching touching...dia mesti ada :) thanx intan! i love u :D


ni pulak qis! qis ni kawan aku time aku sekolah rendah lagi...darjah 3... so nak di jadikan cerita.. kitorang dah lama tak jumpa, tetiba dah umor 18 belas baru jumpa balik kat kolej ;D muka dia sama dari dulu :)


wuwuwuwu!!! nak nangiiissss :'( walaupun aku selalu nangis, gelak2, suke main main time study...pastu suka touching touching..suka terlupa nak buat benda penting...alhamdulillah... Allah gave me a very great friends! i love them so muchhh! dari sem 1 sampai sekarang... diorang masih dengan aku.. and kami satu hostel dari dulu... diorang suka marah.. sebab aku kuat tidur and main time study...
sampai diorang cakap 'eh, sya! ang ni main je keje kan?? bila masa ang study huh???'
kalau bapak aku tahu..lunyai aku :p


thanks alot to our beloved 'mama' halalkan segala ilmu and u are so amazing madam! i love u :D


last but not least to my great parents :) thanks for everything *sambil lap mata dengan tisu*
alhamdulillah... selesai semuanya... masa utk mebalas budi mereka :')
i love u mama and baba :D

and opah tak dapat datang :') thanks opah besarka ida :'(


syukur :D


alhamdulillah :')


jangan risau kawan kawan ! saye jururawat berdaftar :D


sumpah lain gyler muka... perbezaan pakai tudung mak joyah dengan tudung bawal :D




we are graduated frommmmmm!!!!!!



soooo... tatatatatatatat!!!!!!!!















No comments: