Wednesday 15 May 2013

He's back :)

Assalamualaikum...

Hari ini hari yang ceria !!!!! sila jangan senyum tigaa.. iollls kene senyum sampai ke telinga!!! Because he's back! :D teheeee :D

2 tahun dah tak jumpa membuat kan hati aku rase macam tak tau la aku nak cerita macam mane... kekok ke aku nanti? aku cakap tersasol-sasol ke ? atau aku akan diam je ? *yang last tu mungkin tidak*huhu! tapi berdebar sangat ade !!!

Aku kerja malam on the 14th may and 15th May dia sampai pukul 5 lebih A.M aku punya ngantuk memang tak hingatttt...tapi dah janji punya pasal,balik dari kerja terus siap-siap and mandi kat hospital jugak...kelamkabot mok nekkk..

Aku janji nak sampai pukul 10 A.M, tetiba aku sampai awal pulak!dan yang pelik gylerrr, waktu on the way tu aku tak ngantuk! tapi tahap denyutan jantung laju seperti ERL..perghh,tak leh blah betul! bunyi jantung boleh dengar,kalah bunyi radio hot FM... tq to Lala MN and Nabila baharuddin sebab ajarkan jalan :D

Lepas 1 jam setengah..aku pon sampai kat KLIA, he's still doesn't know that i just arrived :D , dalam hati aku berkata

'Eh pucat ke muka aku ni? muka nampak ngantuk ke hah?nampak gemuk ke?'

but then, aku comfortkan diri aku balik
'weh,lek ar syaa, macam dia tak penah tengok muka hodoh kau sebelum ni'

pastu aku terus okay...


tayah cakap, aku dah tau da nampak macam budak tengah perasan kan?! ah, diam la kau! :p

next!

Dia kol and tanya aku kat mana, aku cakap aku tak sampai lagik..padahal mata melilau cari mana pakcik ni...tapi, balasan tipu, dia asyik kol je... last2 aku cakap jela yang aku da sampai,aku pon dah penat cari... korang tau la kan KLIA tu besar gajah ...

finallyy!!! :D

jumpa kat hujungggg bangunan.... dia dengan luggagenye, aku dengan tak tau nak pandang mane ...! atas bawah kiri kanan aku pandang! muka dia aku tak tengokpon :p
then aku jerit 'huwarghhhh!! kekoknye!!!
Dia senyum je :p


'okay, pakcik nak menjual ni.. cari duit lebih sikit.. adik nak yang mane ? dalam beg ni ada banyak lagi barang.. semua ori  :D ' *sambil cakap dalam keadaan kelam kabut*

Dialog tuh aku tipu je :D ngeeeee :D kat sini aku jumpa member dia bernama Intan.. she's so humble and sweet orangnye + ramah :D so.. senang la, aku tak la kekok sangat  :D

lepas 2 jam tunggu pakcik ni kemas-kemaskan diri and tukar baju.. we off to nilai 1 ..kitorang pergi ICE ROOM  :) !

nampak sedappp annnnn!! annn :D
tahulah kau yang ice room memang sedap!! nyum nyum ! :D
please pick less sweet one :) 
so silalah amek perisa Yam :) memang kurang manis :D

sambil sembang-sembang..tetiba dia tunduk ,nyorok bawah meja... bila angkat muka,he put something on my table....



uolls guest what??!














Taraaaa :D


kikikikikikikikiki senyum sampai telingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDDDD

Lepas mengisi peut,kitorang pergi ke Nilai 3 beli kain untuk mak dia.. time nak beli kain tu ada sorang akak ni tegur kami
akak : korang ni adik beradik ke ?
kami : senyum ,taklah kak...kenapa?
akak : muka korang ada iras....
kami : *this is not first time *
akak : abis tu tunang?
kami : ketawa!!! haha! lagi la bukan ..kami kawan :D
akak : owhh..sorry2...

Next destination kitorang jalan - jalan depan kolej aku, sebab dia tak penah tengok.. aku da abis belajar baru dia tau aku punya tempat belajar..ish3! after that, kami makan di mangkuk besarrrr!! :D rindu nye nak duduk hostel!!!! :D daebakkkkkk rase dia :D around 4 p.m kitorang terus gerak balik ke KLIA balik...sebab takut terkejar-kejar pulak kalau balik lambat,masa untuk dia balik Perlis pulak...

jadi memandangkan aku pon kena balik awal  takut gelap, around 6pm aku da gerak, so flight dia pukul 7.55 pm .. so before that ! lets catch a picture for our memory :D


mulut pokcik penuh gula-gula, menyebabkan mulut dia senget !ngehh!
(both of us just lose some weight!compared to 2 years ago)
fuiyoo kitorang da umur 22!! nampak tak dewasa sikit :p

when our age is 19 on 2011 
masing masing macam body builder ...gemuk :)

Time on the way balik, aku tersangat la ngantuk, so aku tidur kat rumah atin.. tq atinnn bagi tumpang rumah :D

so... that's oll yeah! nak siap-siap pegi kerja !!
anneyong :S



Enjoy reading ! peace yooo!


No comments: