Sunday 15 September 2013

Terima Kasih Daun Keladi

Assalmualaikum...

Sedang aku mengupas kulit buah rambutan... Tiba-tiba terasa pulak nak update blog . Nampak gayanya kalau tak terasa tuh, mestilah takkan update la kan? ... apa punya pemalas aku nih ..huhu!

Seriously,aku tak sangka Harmony Scarft dapat sambutan yang macam ni sekali :) Syukur Alhamdulillah... Dia yang bukakan hati kalian untuk beli dan pakai shawl ni.. and kite harap korang pakai la selalu..supaya , kite , I meant kite and kamu kamu semua diberkati and dapat pahala ... Ameen ! 

*kite tu merujuk kepada aku sorang je.. bukan korang.. haruslah berkite kite.. sebab apa? sebab aku memang suka cakap kite-kite* muntah!


Dibawah ni.. antara customer-customer yang cute,cantik dan nak tambah lagi?? okay.. manis :) moga kita semua istiqamah dalam setiap apa yang kite lakukan ... *kite = merujuk kepada semua* hihi*





 Preggy mummy pon pakaii :D


Okay.. paling best this cute model pon ade !! gerammm.. macam anak patung kan?? ni lelaki la uolls, tapi macam gegurl kan?? :D mungkin nak dapat adek gurl kot nanti :D 

cantikkan mereka ??

Thanks for supporting Triple S.. InsyaAllah.. aku akan berusaha untuk tambahkan lagi koleksi :)

No comments: