Sunday 15 December 2013

Havoc Bersama Jom Heboh

Assalamualaikum...

Beberapa minggu yang lepas, member aku ajak pergi Jom Heboh, jadi dengan rasa kasihan , lalu aku pon pergi, dari sini korang boleh nampak yang aku ni caring orangnye ..*silent*

Aku ni kurang sikit kalau nak pergi tempat-tempat hiruk macam ni... sebab nanti pening kepala , (okay yang ni psychology namenye) . Jom Heboh ni buat kat Bukit Jalil so dekatlah dengan Ampang, tapi common sense guys, kalau korang naik kereta semestinya jem. jadi buat pilihan bijak, dan sayangi bumi ini dengan menaiki public transport.. cehh padahal nak jimat :p

LRT Ampang ---> Chan Sow Lin ---> Bukit Jalil

Mudah dan murah. tapi dengar cito tambang nak naik? 

As you all know, kalau pergi tempat macamni mesti banyak barang murah-murah.. ade kedai jual telekung la, jubah, tudung macam-macam la ! dengan harga yang sangat murah! 

Tapi dalam banyak -banyak benda yang murah tuh , benda paling aku tertarik adalah ini! 




Antara sebab aku tertarik : 
  DAPAT FREE!!!!!

walaupun aku tak makan whiskas,tapi... disebabkan free so aku ambik jugak lah
 kat rumah aku takde kucing pon sebenarnya, (aku bela)
 tapi, aku nak bagi kucing giler yang selalu berlegar legar kat kawasan rumah aku tuh
wah! sedap la kau dapat Whiskas kan kucing ?


ni pulak, kedai bear-bear 3 barang RM10, tapi bear atas ni taklah, 
sekarang aku admit yang girls memang suka bear! tak caya? kau tengok senyuman member aku ni.

And one more thing,si Khai ni peminat tegar Fahrin Ahmad.. dia siap cakap awal-awal yang nak sangat jumpa si Fahrin tuh.. padahal dia tak tau, yang Fahrin punya rumah sebelah apartment aku je :p hehe ! *jujur okay*

Nak dijadikan cerita...
Time kitorang jalan-jalan dekat kedai Power Root, 

tiba- tibaa!!!



aku tak tau pon dia akan turun padang!
haaa!! hamek kauu..menggigil-gil tangan aku tangkap gambar!time ni dah tak fikir dia jiran aku ke tak! haha!
 terus beli air Oligo RM1 jual kat depan booth Power Root supaya tak la nampak macam taksub sangat.!. 
pandai diorang ni meniaga !


Amacam sasa tak bicep abang dik?


alaaahai kiutnye dia senyum macam tu..hoho!
die tengah bercakap time ni.. aku terclick, dan terhasillah gambar macam ni..
kau tengok jelingan mata dia pandang bro spec mata tuh...
Tajam tak tajam?

Selain daripada Fahrin.. ada jugak artis - artis lain yang turun padang.. antaranya..
Wan Mentor


 Dulu punya la kurus si Wan nih...sekarang , hati senang kot :D 
Pengacara WHI pon ade :)


Ustaz pon retis bohh.. yang ni booth dari TV Al-Hijrah... time aku pegi kat booth ni.. Ustaz tengah nak ajar ciri-ciri orang yang ada Saka,... seram aku! tengah - tengah ramai macam ni boleh lak nak  carik saka! haha!


karoke bersama diorang ni... lawak gyler brother ni nyanyi!


geram aku dengan belon air belakang ni.. time nak tangkap gambar die boleh pulak senget- senget!


 Si Khai bersama dengan belonnya ..


End up belon ni datang jugak dekat ngan aku..
aku suggestkan korang kalau pergi ke tempat macam ni, supaya pakai tudung yang lebar macam ni.. bagi siapa yang malas bawak telekung la.. sebab senang nak solat..
biasalah ruangan surau dan bilangan telekung sikit, orang ramai..
pakai macam ni sonang.. walaupun nampak macam Ustazah kan.. tapi wa tetap rock beb!

boleh contact sini :- 0196724274 
untuk order shawl macam ni :) 

atau click je kat gambar tepi Trisple S :)

OK? Assalamualaikum! piiwiiittt ~ 

No comments: