Sunday 24 March 2013

apa korang akan buat bila free??


Assalamualaikum semuaaa....

Pernah tak korang rasaa hari-hari yang korang tengah lalui bosan die kat tahap melampaui batas...??? atau korang rasa seperti masa tu berjalan seperti siput sedut ? memang bosan kan ? betul dop betul dop? :D so..

aku nak sharing dengan korang apa yang aku buat biler aku tengah blur and bosan tahap dewa :)

1) mungkin aku kan bersiar siar sorang diri maybe kat shopping mall atau jalan tar atau .. mana-mana yang boleh buat aku rambang mata :)
2) aku akan main music MUNGKIN :)
3) berkemungkinan besar jugak aku akan telefon orang.. *ni tak bagus*
4) yang ni mungkin selalu :) aku akan edit gambar yang buruk-buruk :) supaya nampak lebih terkesan bagi sesiapa yang memandang :D
5)menggunakan camera untuk tangkap gambar diri sendiri :)

ni adalah antara gambar-gambar yang aku siookkk sendiri... *sumpah aku telah memalukan diri sebab letak dalam blog :D*


eeee! dah kenapa memuncung kedepan? terasa tersangat lawalah kalau buat DUCK FACE tuh??


budget seperti aku sorang je tinggal perempuan melayu... kire macam perempuan melayu terakhir la nihh...
budget ayu disitu! *tutup mateee tutup telingaaa !!* *tak dapat terime kenyataan*


ala-ala model tudung LV yang tak laku... mintak dibuang kerja :D


no komen :)


buat muka ala-ala baby yang tak nak susu :p



ni lah namenye kuasa editting :)
  before and after :D
serious tak pakar edit :)




terfocus lubang hidung,yang mungkin boleh muat ibu jari kaki kalau disumbat kat situ ! huwa huwa huwa :D




okay... thats all ....aku memang ada 1 je cermin mata besar.. okay! no komen bye ! :D

selamat mencuba :D

No comments: