Saturday 19 January 2013

sekaki payung

Bismillah and assalamualaikum... 

Penat betu hariniii... macam macam berlaku, start dari tempat kerja sampai la balik...aigo... pagi tadi aku baru je bergaduh dengan sorang doctor perut boyot.. yang aku panggil Dr. Santau Close ...ejaan seperti aku salah, tapi pada hakikatnya.. dia memang macam tu..! 

ini semua gara gara mulut dia.. so badan binasa la! padan muka kau doctor ;p

heheh!

so... kali ni... aku nak cerita, hari tu aku terpaksa meredah hujan... wuwuwu :'( habis basah uniform aku and ernie... disebabkan kitorang gian sangat nak pergi karok.. jadi kami memang sanggup redah segala onak duri mahupun badai :) so.. dari situ nampak sangat kitorang memang seorang yang sangat bersungguh-sungguh *kalau nak buat benda merapu dan membazir*

jadi, sementara kitorang nak merentas hujan, tetiba sorang pakciik guard ni maybe kesian kot kat kitorang, jadi nak di jadikan cerita.. dia bagi kitorang pinjam dia punya payung :)

dah la bagi pinjam payung.. cantik plus besar lak tuh! memang kitorang sengihh macam kerang busuk.... cantik disebabkan oleh colourful.. 

huhu!

so... sebagai tanda penghargaan dan terhutang budi.. aku pon selit la sikit gambar payung pakcik ni dalam camera canon aku tuh..


so.. biler da suka sangat ..ni la jadinya...





bunga tu hiasan semata-mata :0




ernie memang tak pernah nak menyerah kalah... die wajib selit jugak!
kalau tak de muka dia dalam camera aku, bukan ernie la name die :D




opps!selipar itu sangat la hodoh maka aku conteng conteng kan die !


okay tu jecerita payung untuk kali ini ! 
terima kasih pak cik guard ! naing kali pinjam payung lagi time hujan :D

anneyonnggg !!!
s

No comments: