Wednesday 11 September 2013

Harmony Scarft Kini Kembali

Assalamualaikum

Hai.. Harmony Scarft memang betul-betul kembali :) itulah hakikatnye ye kawan-kawan...setelah seminggu aku janji nak update, tapi tak berupdate jugak blog ni.. hehe! So, hari nilah harinya...INI KALI LAH.. huwahaha!

Jadi kali ni Triple S mengeluarkan warna yang lebih lembut dan garang?erm..boleh la jugak, dan lebih mempersonakan... aicecehhh...

Malas nak bebel panjang-panjang macam mak nenek.. jom tengokk ! Lihat di bawah ni yew :D

 Harmony Purplish Pink Scarft
 Pre-order

Harmony  Greenie Scarft

Available
 (warna sebenar tidak terlalu cerah dan tidak terlalu gelap)

Harmony Pastel Scarft

Available

 Harmony Mustard Scarft
Available 
(Warna sebenar tidak telalu terang seperti dalam gambar :) )

  Sold Out
Harmony Grey Scarft
Pre-Order Only

Harmony Dark Blue Scarft
Available
Warna ni saye suka :) sebab senang match dengan semua baju :)

Okay...itu adalah antara warna yang saya baru update selain daripada 3 warna sebelum ni :) Mana-mana yang dah sold out, saya menerima pre-order,pre-order tidak boleh dicancelkan :)
Fussy Buyer juga tidak akan dilayan :)
Pre-order mengambil masa selama seminggu atau kurang *selalunya kurang seminggu* hehe!

Sesiapa yang berminat boleh contact saye melalui call/Whatsapp/ mesej dekat number yang tertera di sebelah kanan blog :)

Contoh :
Saya,nama anda, dan dari mana tahu info tentang Harmony Scarft < dari blog,facebook atau kawan-kawan..supaya saya senang untuk recognise anda :) *kemainn lagi aku* yela.. mane la aku tau kan..langkah berjaga-jaga jewww :D

No comments: