Sunday 5 May 2013

Abang baju kuning Abang machooo!

Assalamualaikum~~

hai cek mek molek..berjumpa kembali kita.. Alhamdulillah, keputusan  PRU 13 da pon keluar, bagi yang menang tahniah, bagi yang kalah pula sila jangan mengalah :) bagi yang menang jalanilah tanggungjawab anda sebaik baiknya ... demi rakyat, bukan peribadi :)

Aku ada cerita gumbira yang aku nak share, alkisah berbunyi begini... minggu lepas aku dapat berita gembira daripada kakak aku, bahwasanya kawan akak aku ni daftarkan nama die untuk pertandingan #Buddyzsam... tetiba menang!so pemenang boleh bawak 3 orang guest :)  jadi rewards bagi kemenangan itu.. Digi buat sesi 'menjamu selera bersama Sam :)' *omoooo!!oooomoo!!! homaigod!!**jerit-jerit*

At first aku macam mushkil gak dengan kakak aku ni.. disebabkan dia ni suka kelentong..tapi bila die mintak IC and nama full,so aku macam percaya sikit. FYI aku memang peminat Sam :) he's so adorable, sweet, talented +- anak mak (^_____^)! nampak matching dengan aku sebab aku anak bapak (^__*) *perlu ke aku?*

YES!!! Cawan republica lah tempatnya sesi bertemu dengan Sam ni @9 am.. aku pergi dengan kereta,Republica ni betul-betul dekat dengan Jalan Duta... tapi nak dijadikan cerita aku sesat sebab tak tahu jalan nak pergi sana...  akak aku selamba je cakap macam ni...

angah : aishhh! ida jom la balik.. ni dah sesat ni..
aku : woi... selamba je nak balikk... Sam nak jumpa ida, ida mana boleh balik... kite cari jalan sampai jumpa (over :p)
angah : dah lewat.. ntah-ntah Sam dah balik
aku : sedihhhhhhhhhh !!!!!

Aku tak putus asa.. cari jugak tempat tu.. and end up! jumpaaaaa!!! :D kikikik... (senyum sampai telingaaaaa  :DDDDDDDDD


sampai - sampai je kat sana, aku nampak diorang tengah shooting! mata aku berlegar-legarcarik Sam.. tapi hampa! -____-'

cuba teka siapa mereka ni daripada belakang :D

so.. aku terus masuk kat dining hall, and daftar nama ..still jugak cari Sam ! tak jumpa jugak!!! sadis gyler.. sebab aku sanggup pergi walaupon aku baru balik daripada kerja malam.. and the whole night aku tak tidur!so, time kat sini memang mata aku ngantuk tahappp giler b@#i!

lepas daftar boleh duduk kat meja makan  at the same time, orang-orang digi suruh tweet regarding #buddyzsam until reach 100.. and then,barulah kitorang dihidangkan makanan :D aku pon zemangat zangat lakan.. tweet la sepuas hati ..and rupa-rupa tweet tu keluar kat TV kat situu :D



haaa..tengok!! tengoklah !! :D siap ada lambang hijau lagikkk :D kikikik! 


then,sedang menjamu tak berapa nak selera tuh(sebab tak dapat jumpa Sam) tuh, aku tanya member akak aku 

aku: akak dah jumpa Sam ke?
member : Dah... tadi kitorang duduk dengan dia 40 minit, ni gambar akak dengan die :)
aku : kecewakkkk!!! nak jugakkkk -___-! dia dah balik ke kak ?
member: eh! belomm... die ada kat sana ..die tengah sembang, jangan risau, nanti mesti ada sesi bergambar :D
aku : ngeeeeeee ! blink :D

so.. aku over punya pasal.. buat-buat nak pergi toilet ..sebab Sam tengah duduk kat meja ke arah toilet.. hehehe! overr yuuuu !





END UP!!!!!









ouuuccccchhhhhhh!!!!!! tu diaaa !! tu diaaaa!!!!!!! tapi kan akak baju biru tu kena senyum sikit :p hehehe!


homaigoddd!!!! mata kami bertentanggg!!!! adrinaline aku meningkat burst!!!* 






and!!!!!








dia datang kat meja kitorangggg beb!!!! first meja tauuu :D

sam : hai... boleh suap saya tak?
kitorang : hehehehe ! sengih kambing :D
Sam : alaaa.. lambat jawab... patutnya kena terus cakap bolehhh! macam tu baru betullll ! :D ramah betul die :p



soo and soooo!! :D

sesi bergambar bersama Sammmm :D


sam : jom kita sebut DIGI!!!!



ihik ihik! tak sia sia tak dapat tido... dapat duduk sebelah dia lagi yuuu :D




ceria kan kan? :)


wahhh! kemain over kau ye mokcik... siap landing kepala atas bahu Sam tuh ;p tak menahan :D

hari tu hari yang indah betoi selain hari Jumaat :D ihik2!

selain tangkap gambar dengan Sam, aku dapat jumpa artis lain seperti...


si mata penat :p
+Wawa Zainal ni memang kurus gylerrr ! and yes cute jugak :) and aku rasa sebenarnye die tinggi aku je, tapi disebabkan wedges die tinggi ya amat, so, aku nampak seperti semut :(  *hamboiii*


yang laki sebelah ni sebenarnye aku tak kenal dia pon ..tapi yang aku tau dia penah masuk tv, tapi takkan nak cakap 'sorry bang,saye tak kenal abang la, kang jadi what ashame pulop :p*

si sebelah kiri aku pulak, aku tau die budak AF, aku pon lupa name die siapa :p yang aku tau dia satu kampung dengan aku kat Kuala kangsar :p


lepas 2 jam.. kitorang kat sana, dan mata aku memang tak menahan nak tidur.. so terpaksa la mintak izin nak balik... sebelum balik tuhh pegi amek restu dulooo :D ngeh!


eh eh! abang Sam ni lelentok kat ite pulop! :p ihik ihik! :)

So, thanks to kak Yayan sebab akak kite dapat opportunity ni ! sangat daebak ! :D to akak aku angah! tq :D ngeh ! walaupon kamu tak membantu dapat menunjuk arah jalan, senang cite penyebab sesat :p

sooooo.. Thats All! see You for the next entry ! :D


1 comment:

YayannnnB said...

Glad to know that you're happy dik ;)