Monday 6 August 2012

oh no!!!!!!

assalamualaikum :)

cilekkk cileekkk semua ... (masuk2 tetibe dah suruh orang rileks ;p)  so... why your title was so *badget* syahida ? huh! okayy fine... 

hai korang... aku nak cerita tentang 'something'... actually, semalam lagi aku nak cerita.. tapi aku penat sangat.. so aku pon collapse kat katil dengan cepatnye... 

tayah nak panjangkan cerita.. just straight to the pin :p

incident 1 

 semalam... aku pergi jalan jalan kat ampang point, dengan membawa hati yang luka :p (ececehhh.. bajet kentang giler kan?)  then.. ade la aku beli barang sikit- sikit... sekali dalam syiookk nak memilih alas meja la, penyapu la... baldi la sume tu... aku ternampak satu rak gelas- gelas dan cawan- cawan tersusun cantik kat penjuru kedai...

gelas dia lebih kurang macam ni la :)

cantik tak ?


pegi punya pegi....aku rase macam nak sentuh je 1 gelas ni...tanpa otak geliga aku ni berfikir panjang akan effect dan risikonya... tangan aku laju je pegang 1 gelas... 

tibe-tibe!!!!!



tibeeee



tibe !!!!!!



OH NOOO!!!!!!!!









cawan jatuh bergolek golek atas lantai...aku tergamam... tak tahu nak buat ape... nasib baikkk tak pecahhhh :( .. huwaaa!! cuak gilerrr !pergh!!!time tuh jantung aku sumpah, mengalahkan orang kene myocardiac infarction !  ST elevation aku... mencanak tinggi .. Allah je yang tahuuu...Alhamdulillah.. tade pape berlaku...

untuk pengetahuan korang.. 1 gelas die je bersamaan dengan rm10 ... memang la rm 10 je pon... tapi dalam purse aku time tuh,tinggal rm20 je :(  and nasib baik jatuh 1... kalau 10 gelas ?? acane ?? oh myyyyyy  :( thanks Allah :) kalau pecah mesti aku kene keje kat kedai tuh .. ceq namau ceq namauuu *loghat kedah* :)

incident 2

lepas semua berlaku... aku tanpa membazir waktu aku yang ibarat emas ni... terus aku decide nak pergi kedai mak aku.. nak belikan die penyapu yang die pesan... dan aku cuba untuk lupakan incident tadi....

and kalau korang nak tau.. (tade orang pon nak tahu :p) kedai mak aku dengan Ampang POint tu... dekat je..KALAU naik bas.. KALAU jalan kaki.. pastikan anda memakai kasut roda, sekian :) 

so.. aku naik la bus... dengan kiri and kanan aku penuh ngan plastik bag... macam orang dah ade anak kott :(   mencikk2!! 

kringgg!!!! loceng bus berbunyi.. menandakan aku yang tekan  :p  bersedia untuk turun ... dan aku perlu melintas 2 jalan raye besar... so.. nak di pendekkan cerita.. time aku berada diantara 2 road..

tibe tibe !!!!!




tibeeeeee



tibeeeee!!!!!!



OH NOOOOO!!!!!

eeeeeeiiiiiikkkkkkkkkk.......ada orang accident !!!! huwaaa!!! ni pertama kali aku tengok accident depan mata :( aku sumpah cuakkk kebebeeehhh... !!!!!bayangkan weh... depan mata... realll bebe !!! *tayah la gelabah sangat sya * wuwuwu! penunggang moto tuh terseret sikit je kat belakang kereta..tapi Alhamdulillah.. lelaki macho tuh tadi berdiri balik.. berlagak macam tade ape ape berlaku .. huhu! tapi biler die angkat je motor die..

aku yang dah jalan lepas dari die.. terdengar bunyi..... skringgg... skringg... skringgg... ! aku pon toleh : aku tengok.. skru mator satu demi satu terjatuh atas jalan raya... pergh!!! kesian... aku nak  tolong.. tapi... aku pon tak tau langsung pasal motor..heheh!

so... aku terus pergi...time accident tu berlaku... aku pakai baju uniform.. tu sebab la aku jadi cuak sesangat sangat .. :( nasib orang tu tade pape berlaku... kalau tak... aku masak kat situ jugak..

so moral of the story is.....

incident 2

nice to see, nice to hold.. once it broken..consider soul... selalu tak tengok pantung 4kerat ni kat kedai ?? huhhu

incident 2

berhati hati ketika memandu....INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG :) WALAUPUN ANDA RASA TAK DISAYANGI .. hehhe! PEACE :)  



No comments: