Saturday 4 August 2012

salam perkenalan kali ke 10

Assalamualaikum...


Assalamualaikum...

kenapa kali ke 10 yew?

Sebab bagi sesiapa yang pernah terbaca blog aku yang sebelom ni... aku dah tak tau ni blog kali ke berapa aku terpaksa buat baru :(  Gara-gara aku terlupe password :'( ciss!! ciss!!! hantuk kepala kat dinding, sebab aku baru perasan yang aku ade masalah SHORT TERM MEMORY LOSS !so sad ... aku kene minum shake lebih sikit ni :) kruihh...kruihh... (jelik giler bunyi wehh)

next!

tujuan blog ini dibuat bukan untuk keglamouran, tapi kesesuka hatian ... haaa! pribahasa kah itu? kosa kata apa yang aku gunakan tu weh?? okay... stop la... doing stupid joke kau tu syida :p

siapa Siti Syahida Quizento??!

kau ingat, kau famous habis la nak tanye macam tuh? kihkihkih... name aku yang depan tu je.. yang belakang sekali tuh bukan name sebenar :) itu name fb aku sebenar benarnye :)


macam mana nama tu boleh wujud?

Quizento?? unik tak unik tak?? angguk cepat ! .. nama tu sebenarnye aku rase takde maksud pon... aku yang fikir sendiri :) 4hari 3 malam aku tak tidur tau... pikirkan name ape yang sesuai.. (tayah nak menipu la !)    fikir punya fikir... tiba-tiba.. terlintas la name Quizento tu... so, nak dipendekkan cerita.. sekarang ramai yang panggil aku dengan gelaran Quizento, ento, quiz.. yang paling best SPRENTO pon ade!tapi name sebenar jugak tetap di hati :)

umur ?


aku baru 21 tahun beb.. muda lagi.. baru nak kenal dunia ni haaa.... and aku anak yang solehah.... (okay, kalau mak ayah aku bace blog ni... mesti diorang tempeleng kepala aku :p) hehe!

Dah kerja?? kerja apa? kerjasamakah? atau kerjaraya?


Alhamdulillah .. aku dah bekerja sebagai seorang staff nurse yang berjaya .. (haaa... jangan main2) kecik kecik.. bagi kambing mati... besar besar.. tolong Doktor kerat orang :) sumpah scary the movie beb! aku masih di kira baby la dalam ward tu.. sebab baru sangat masuk kerja :) and aku suke  buat side income dari aku student lagi :) Alhamdulillah, dengan rezeki Allah ni :)

korang bagaimana?

okay...tu je.. perkenalan.. need to sleep.. esok kerja pagi.. tata~ good night :D nice to know u :p

2 comments:

kisah kita bersama said...

..im proud wif u sis..<3..
everyday,,u,mamy poko,lalaa,bob an all our team give me more inspired..:)..thanks moree sis..
,see u at KPJ AMPANG next month..plezz wash my brain to be a SUPERVISOR like u..:)

Unknown said...

hehe... tq adik :) just prove it ... i know u can do it :)