Saturday 25 August 2012

simpulkan apa yang tergantung :)

 Bismillah dan assalamualaikum semua :)

syukur... aku masih bernyawa untuk menjadi type writer untuk blog ni .. heheh ! okay.. jom kite eratkan dan simpulkan apa yang tergantung hari tuh :) sorriii bro.... wa kene keje pagi time tuh... so wa dah tak larat sangat , tapi nafsu lebih ke arah blog ..tuh yang jadi begitu :) okay... stop bebel sya! let's start


first raya aku hanya berehat rehat kat rumah... dan ziarah atuk :)


peaceeee no warr!!! atuk gua rock beb :) guys.. tolong doakan beliau sihat selalu ye :)
then.. aku pergi la rumah sedara sepupu sepapat semua... sampai kuih dah tak tahu nak isi kat perut mana dah :'( heheh!

dan diikuti lah dengan raya raya seterusnya... apa yang syioookkk abisnye..untukjulung kalinya...aku kena bagi duit raya kat semua... especially family aku.. disebabkan aku dah bekerja :) so... semua happy :) alhamdulillah.. disebabkan dapat royalties banyak sikit.. so, bagi la kat family lebih sikit :D syukur !

hinggalah raya yang ke 5...

aku, mama and angah.. jalan jalan kat ampang point... tiba tiba...

mak aku masuk satu kedai yang aku pon tak berapa nak pernah masuk... sebab siapa lah aku ni kan dulu,.. asyek sengkek jew.. huhu! kedai apa nak tau tak ?? Body Shop.... omaii omaiii... maybe bagi setengah korang akan kate.. 

ala... standard price ape harge die derrr... 

tapi itu korang... yang kaya maya tuh.. bagi golongan yang sedeng-sedeng macam aku ni... pakai ala kadar pon dah memadai... so kalau kedai kedai branded macam ni menyebabkan aku... grr! ntah, tak tahu nak explain... huhu!

then.. dengan langkah kaki kanan dan kiri *melompat?* huhu! aku pon masuk.. then, mak aku punya best... die request la nak itu nak ini.... huhu! macam biasa la, mak :p end up, dia nak lotion... aku serious dah tak berapa nak masyuk time tuh.. sebab berhabis di hari raya sebelum tuh... dan untuk penyimpanan :( 
tapi... aku doa' agar ... rezeki aku murah lepas apa yang aku korbankan untuk mama :)

then... keesokan harinya....

alhamdulillah :)


kemain syiookkk lagi mak aku ni :p ada iras iras tak :p kalau korang nak tau,... orang selalu terkompius antara aku ngan mama :D

then, raya ke 7 ....

my mom bezdayyy!!!

waktu raya ke 6... aku tak tahu nak beli apa kat mak aku ... disebabkan aku memang tersengkek sikit :( ingat takleh nak sambut besday mama aku ni. then aku doa' moga Allah murahkan rezeki... 
syukur!
pagi tadi , tiba-tiba.. diorang bising bising.. cakap gaji dah masuk!!! aku rase nak nangis time tuh! hahah!  Alhamdulillah... mudah mudahan aku dapat sambut.... so.. lepas pergi kenduri kawen kezen aku yang 2 orang tuh... nasyrah and apik (congrates korang ) wahhh!! sempat lagi aku :p aku and angah... terus shoot pegi ampang point ....

nak tau apa yang kitorang beli ??



disebabkan mama peminat body shopp.. so.. ade somethinf surprise for her bezday gift !


aku and angah share beli barang untuk besday mama :)



kek!!!! yang lazat lagi berkrimmm... yang di sukai akuuu :D


                                          

ni la rupa mak aku... aku kejutkan die bangun.. walaupun kepalanya pening.. ni aku  tak tau reaksi muka ape :p nak nangis ke nak senyum :D haha !




aku la si tamak halobaaa!!! haha ! :D


alang alang beli untuk mama :) tidak dilupakan untuk diri sendri :D 

blusher dan penyantik kuku.. heheh !



kuku melambangkan kebersihan!! so hargailah kuku anda :D

tq to aunty yat !!! bagi tumpang kereta :D







No comments: